tomtefar

Idag började dagen med skola och bild. Jag och Amanda svamp målar en tavla som ni sedan kommer få se när den är klar ! ツ
Sedan hade vi teater i skolan, och vi får då göra egna teater så min grupp hade skrivit en teater och den vart super bra! Den var om julen, del 2 av en annan från förra julen ! Jag var då jul tomten hahah ! ◕‿◕


och nu sitter jag då och gör klart min läxa som alltså handlar om att leta fakta till 2 skolarbeten.
det är super tråkigt och jobbigt för jag hittar bara 1 och en halv sida om the twilight saga, inte för att jag vet hur mycket vi var tvungen att ha men men det är alltid bra med mycket ◕‿◕ <--- min nya favvo smilis!

adjjö måste skriva på läxan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0