vintermys

Alla haft en bra helg? det har då jag :)
Idag så for morfar och nilla hem och mamma och pappa kom hem. Jonte och jag har suttit och spelat monopol och gissa vem som vann ? nu tror alla att jag vann men det gjorde jag inte, han fick 101 miljoner och jag hade ju då typ 10 tusen. Sen så gick vi ut och gjorde några snö lyktor och det blev najs! ;)


brorsan fick såklart tända alla ljus för själv är jag inte så mycket för tändare och eld och sånt haha.
ser lite haloween aktigt ut med svarta ljus men hittade inga andra, får väll byta till röda nån gång :)


Kommentarer
Postat av: INESITA LEVER BARA LIVET

Haft en bra helg?

Ska vi följa varandra bloglovin? =)

Kram

2009-12-07 @ 10:44:33
URL: http://princessinta.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Sv: Okej :) Jag har haft en jätte bra helg jag också :D Haft en bra måndag då? :)

2009-12-07 @ 19:42:41
URL: http://mathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0