blött & regnigt

Jag har inte alls lust att skriva något idag, har så ont i huvudet och är super trött. Sovde faktiskt ingenting i natt nästan iallafall. Skulle kunna somna :o Idag vare då inge bra väder alls, förutom imorse då snöade det lite grann, men resten av dagen har bara varit regning och blöt. Inte alls så kul. Kallt, hah jag som inte gillar kallt!
Men det blev kort skrivet idag för jag orkar inte skriva mer , förutom att jag inte gick på dansen idag, och det kanske ni förtsår varför? pusshejj



lite risig bild men det regnade när jag gick hem och då kan man se ut sådär!


Kommentarer
Postat av: elin

sv: tack så mycket :) så bra, jo det är bra med mig med! vad hittar du på då? :) k r a m <3

2009-11-30 @ 20:54:29
URL: http://elinsochrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0