fest

tjaah allihopa som läser! :)
igår var jag på en sjukt rolig fest, haha det var typ super kul!
jag,sarah,jessica,johannam och björn skrämmde livet ur dom som satt inne, dom satt och såg på några skräckfilmer åsså planerade vi lite skumma saker där ute.
Haha, senare fick hanna damp på mej och hällde vatten på mej, nej nu ska jag inte ljuga, det var faktiskt jag som började för hon tog min mugg x) hahah så då blev det typ vattenkrig där också, det är ju as smart att ha mkt mascara när man har vattenkrig , så det blev inte så lyckat!
Sen hade dom typ en smink tävling, och om man var med så fick man ett pris, man skulle sminka sej fulast och den som var fulast fick ett till pris. Jag och hanna satte bara typ en klick ögonskugga på kinden för att få första priset. Sen när dom skulle ge deet största priset eller vad man ska kalla det, så visade det sej att det var den som hade sminkat sej finast! HAHAHA så jag och hanna hade typ vunnit. Men alla fick pris ist för hampus och johannam hade kletat läppstift i hela ansiktet !
Men det var typ sjukt kul där, haha ! Sen så körde vi lite snurra flaskan å det var väll också kul, aja deet var iaf kul där igår :) <3
Idag så ska jag väll bara chilla lite, kanske vara med någon om jag orkar ;)
just nu sitter jag och skriver hahah och får ont i händerna ;(
men nu orkar jag värkligen inte skriva mer, hejrå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0