anden i glaset!

Idag har det varit skola för min del, vi såg på någon seg film som typ hette flugornas herre den var typ skum? sen så på rasterna har vi typp chillar och varit sociala med dom i dom andra klasserna sen så har vi typ haft engelska och sen typ inge mer. Efter skolan så drog jag och en massa folk hem till johannaM och körde anden i glaset det var fett skojj men lite läskigt faktiskt! :p Nyss var jag ute med isabelle och frida på dagisgården tills det kom någon jävla sur tant och sa att vi inte fick vara där och hotade med att ringa polisen HAHAHA som om dom skulle bry sej ens? man får ju tillochmedvaradär. Aaa, och sen så ville isabelle att jag skulle skriva om när jag började tänka på skolan så stod jag upp med cykeln åsså ramlade jag för att jag började tänka på att det var skola imorgon, haha jag fick liksom panik. Jaaa, och sen så sitter jag nu typ här och skriver detta inlägg och ska snart ska och gå och tvätta bort sminket och äta något sen ska jag nog se tv sen blire att sova.



nu har jag typ inget mer att säga, så adjöss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0