hemma idag också

Är hemma idag också från skolan, jag har fortfarande sjukt ont i halsen och känner mig typ yr,
seriöst jag vill inte var sjuk! jag VILL till skolan!
Jag är ganska konstig jag för jag ställde klockan på kvart över 7 bara för att se julkalendern på morgonen när jag hade kunnat sova hur länge jag ville? menmen.
Nu ska jag se tv tror jag, eller fortsätta med cajsas julklapp, eller bara chilla :)

Föresten så har jag en ny design, om ni inte märkt det haha.

jag vet att jag typ inte lägger in några bilder men jag orkar inte ta några och jag hade inte direkt heller tänkt att vara med själv på bild för jag är helt ofixad och ser helt risig ut just nu så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0