kallt kallt kallt

Tjah, idag så är det ju FREDAG, så sjukt härligt! :)
Men iallafall så vare då skola idag tph den roligaste skoldagen på veckan, om det finns nån skoldag som är "rolig" då, hahah men vi hade tph A&S och nä jag tänker inte säga vad det är för det orkar jag inte :D
Men jag och Sarah skulle tph göra ett bildspel om Ishotellet och vi vet ju mkt så det gick ju as bra för oss " NÅT  hahah.
 Sen så spelade vi såklart fotboll på rasten också och serriöst jag är bäst? :o hahahha.. men det är faktiskt roliiiiiiigt :) Nu sitter jag här hemma och beundrar det kalla vädret -.-  men jag vill ut så ska tpp gå ut med hunden lr nått sånt även fast det är dökallt så tjarå och ha en najjjs fredag ! :D



Kommentarer
Postat av: ella

fina bilder :)

2010-02-12 @ 15:48:14
URL: http://daniellasamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0