TÄVLING bärbar data - fokis blogg

Jag är med och tävlar om att vinna en bärbar dator från HP Compaq, med mobilt bredband på fokis blogg.

Jag vill ha den bärbara datan för att jag måste ha en att ta med till thailand, en egen att kunna ta med överallt!
Hur ska jag annars kunna följa fokis blogg? O.o desutom vill jag ju själv kunna blogga under tiden!
Min förra data har hakkat upp sej och fungerar inte alls bra, så jag behöver en ny men får ingen av pappa fören om 2-4 år. Men hur länge är inte det? jag älskar fokis blogg och följer den varje dag varje timma!
Desutom så vill jag kunna ta med den till stugan när vi far iväg, och kankse sitta ute en fin sommar dag, jag behöver värkligen datan och det bärbara internett!

så ett stort tack om jag skulle få den ! <3

var med och tävla du också! :D  fokis'blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0