cupcakes

Heej, har inte alls kunnat blogga sen i helgen!
På måndagen så hakkade mitt internett upp sej så kunde inte skriva på hela dagen eller nått!
Igår var jag hos Hanna, vi bakade as goda cupcakes! några blev missbildade för att frostingen tog slut och vi orkade inte göra ny x)


 Det här vart en av hannas och mina lyckade cupcakes x)



inte världens bästa bilder men dom får duga, hade inte med min kamera dit så fick ta med mobilen! ='p

sen så glömde jag ju att blogga på alla hjärtans dag också, men jag har lite bilder från kvällen.

Mixade om mina kladdmuffins till lite snyggare, dom blev faktiskt goda men mäktiga!

Jadå, hela åt man ju inte direkt upp.

Sedan så åt jag lite mashmallows med smält marabou



hejdå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0