vilken snöig dag

ojojoj vilken dag!

här kommer en liten kortfattning av dagen.



jag och isabelle bestämmde oss för att gå ut och ha lite roligt.


det tog ett tag för oss att komma ut så vi dog nästan av värme i alla våra tjocka kläder,
berädda för att kasta sej i snön när man kommit ut!


och ja sedan slängde vi oss i snön då som ni kan se här


och här med för den delen


sedan så gick vi hem till isabelle för att hon skulle äta, och då blev det krig mellan hon och hennes brorsa.
och jag kan säga en sak, det slutade inte bra, båda grät! hah.



SEN SÅ!
gick jag och min brorsa på bio och såg....



ALLTSÅ den var sjukt bra, och tjah kommer kanske skriva en liten recention har snart nån gång om den, men inte just nu iallfall!

detta var min dag idag då, hur har ni haft det? :)


Kommentarer
Postat av: Isabelle

HAHAHAHAHAH DU KAN GÄRNA TA BORT NÄST SISTA BILDEN!

2011-12-04 @ 12:40:20
URL: http://isabellestrandh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0