mysigt m fredag

hejhej, nu sitter jag här och ska skriva ett fort inlägg, ska gå och mysa med familjen och hunden snart!
Idag så kom Lukas till oss då (hunden) han ska bo här i 2 veckor, grymt kul !
Var med Elin idag efter skolan, haha vi typ flummade oss och hade roligt. Först spelade vi just dance på wii, sen så berättade vi roliga historier och ritade av varandra xD och sedan spelade vi in nyheterna med Britney Spears!

haha här är lite kansiga bilder från det (elin var nyhetsläsargrejen och jag var Britney Spears xD)  



Efter hon for hem så hjälpte jag pappa med pizzan, den blev inge god alls tyckte jag fast jag gillar inte hemma gjorda pizzor speciellt mycket så. Och efter maten så åt vi goda bakelser jag åt en marsipan grodaaa :)

beeeeefooooor (vet missbildat öga)

after ! (haha orkade inte så mycket)


hejdå! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0