ben & jerry's


Dagen har varit awesome, började med att jag och mamma for på stan och shoppade lite saker till mej och gick och fikade nere i smedjan och letade ett ställe att klippa sej på till mej men det hittade vi inte! Senare så var jag ute med isabelle vi for och drällde runt på munkan och mjölkiss och käkade vinbär och hade skoj. Lite senare for jag till elin och vi gick till sarah och då kom hon också sedan drog vi till pantionärlekparken och ringde folk (busringde) haha det var faktiskt skoj, för jag pratade typ mest och hade ingen aning om vem jag pratade med haha sånt är alltid kul! Det var typ bara 1 av typ 10 som svarade men det blev ändå ett väldigt långt samtal med den personen faktiskt 20 min! haha. Det var lite om min dag! Sitter och äter ben & jerry's mke gott mke gott. Ska aldelens snart dra mej mot sängs och sova lite så jag kan kliva upp lite tidigare imorgon och dra till stranden med bästisarna! godnatt, dröm söttt! haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0