bio kväll!

På morgonen när jag vaknade så rensade jag garderoben och det blev en hel del att slänga. Senare på dagen kom elin och hanna hit och vi for och cyklade runt på mjölkiss och i stan. Sedan så for vi till rondellen i stan och chillade och fotade sen kl 21.30 började eclipse så då gick vi och såg den och den var då otroligt bra!
Jag och elin (med vår sjuka humor) satt och skrattade lite då och då när det var skoj men ingen annan skrattade haha.

Haha jo föresten, när vi var i rondellen så gjorde alla sådär peace i skuggan och precis då kom en buss förbi och när jag tittade på bussen så satt det en gubbe där och han typ gjorde sådera fuckyah . ah niveT? haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0