min dag

Jag vet att jag inte alls bloggar mycket men jag orkar faktiskt inte för på dagarna lever jag livet och dom senaste kvällarna har jag känat lite pengar genom att hjälpa pappa med att bära några sega vedpinnar till släpvagnen och lastat på.

Men idag har dagen sett ut så här
Jag & mamma for till lulviken och solade ett tag sedan kom isabelle dit och då badade vi, men sedan blev vädret dåligt så då for vi till tjuvholmssundet ett tag och bara skulle kolla och vattnet var otroligt varmt där härligt.
Efter det så for vi hem och då var vi med elin också, vi drog till munkan och var i lekparken och hade skoj haha. Jag visade isabelle hur habbo gubbarna dansar och jag sa att dom har ena handen typ mellan bena och den andra i luften och hoppar upp och ner och då sa hon, har dom handen där? och jag ba aa, och då sa hon, men dom har väl något mer? och jag ba, ja men dom har ju kläder! HAHAH. Jag trodde hon menade att dom väl inte bara stod och hållde handen där för men det menade hon ju inte såklart! x)
Sen så har vi varit på mc donalds och kekat glass hehe mcflurry m daim. Gottigotti.
Det var typ min dag idag. Orkar inte lägga upp bilderna från mobilen för nu ska jag göra något annat. Hejsss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0