flygande val

Idag har jag varit med Elin och cyklat runt sjön vid henne 2 gånger och chillat lite. Efter det så gick vi till Sarah men hon var inte hemma så då väntade vi på hennes studsmatta tills hon kom och då hoppade vi studsmatta och körde något som var typ att 1 person började göra en sak sen skulle den andra göra samma sak och hitta på en ny sak till och då skulle man sedan fortsätta så och om man inte kom ihåg så åkte man ut. Haha jag vet att jag suger på att förklara. Men det var iallafall kul!

Nu sitter jag här och åker med en flygande val till stockholm. Sedan blir det iväg till Bahamas och hoppas på att träffa Christian eller Justin. Om nån av dom är kvar där! :p Haha, Isabelle åker slänggunga te kvantum, deru. :)
Hejdåå. 8)


Lite ful bild men, who cares? (bilden är tagen för någon sekund sen när jag åker flygande val) det är väldigt fint där inne i valen för det är typ byggda rum eller nått sånt. Eh ja precis.


Kommentarer
Postat av: ISABELE!

hahahah , flygande valen (Y) . men erkänn att min mosade fisk var fin ?

2010-06-16 @ 21:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0