That's the reason

Hejhow! Nu är jag hemma från Bahamas! :o inte för att jag nån gång var där och jag kan inte fatta att Hanna trodde att jag var på väg dit på riktigt med en flygande val? hahah. Nä men egentligen så skrev jag bara det för att jag och Isabelle chattade m varandra på msn och då mitt i allt så vart vi helt oseriösa och ja ba, jag åker flygande val te bahamas. haha så that's the reason varför jag skrev de.

Men iallafall så har jag varit med Isabelle idag och vi hoppade studs och körde en slags "lek" på studsmattan och då när jag skulle göra typ en sån dära kullebytta elr vad det nu heter så liksom slog jag knät i ungefär pannan och jag fick typ en bula! helt fail. fast enligt Isabelle så fick jag inte det!


Som ni märkt har jag inte lagt in bilderna från igår än, för jag hittade inte sladden (ni vet, jag var ju på en flygande val så det är ju inte så enkelt) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0