torn av bildäck?

Idag så började dagen med att jag och isabele märkte att det var något varmt ute så vi drog ner till stranden och tog ett dopp och vattnet var faktiskt as varmt. Sen efter det blev det att fara till tivolit och chilla och jag vann faktiskt på ett sånt dära chokladhjul. Fast den dära piggen kom på det gula ist för det röda så jag fick bara ett litet gossedjur haha. Efter ett tag så drog jag och isabele och for till dagisgården och isabele byggde typ ett torn av bildäck? haha. Sen typ så drog vi te gungorna och då när vi skulle dit kom det en hund som satt fast i en lina och isabele blev jätte rädd och sprang till gungorna och när hon kom dit var det typ 21 fåglar som exploderade upp hahah! det såg faktiskt något roligt ut. Och då blev hon också rädd och sen så trodde hon att det var en hund i buskarna fast det var bara fåglar? haha. Hon är lite konstig, menmen! :))) Och jag var tvungen att skriva så här mke bara för att jag inte fick lägga in isabeles fina låt om dagen, det hade ju varit mke enklare?



Isabelle bygger på sitt torn med däck =)))

Sen så gjorde hon tornet ännu högre.

Och då failade hon. haha.



Kommentarer
Postat av: ISABELLE

JHAHHAHAHAHAH AHHAHAH AHHAHAH HAHAHHAHAHAHA ! min sång var faktigst bra :) .. eller inte .

2010-06-26 @ 16:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0