A&S dag

Idag på skolan så hade vi A&S. Min grupp som jag jobbar i och jag fixade våran film alltså redigerade den och det. Annars har vi nog inte gjort så mycket, typ suttit i cafeet och druckit varm choklad med grädde hihi.
Och vet ni, jag, hanna, ellen, sarah och elin vart tvugna att prata med elisabeth och katharina i personarummet! hahaha läskigt. Fast ne, men jaru jag fattade inte direkt vad dom snackade om, typ en sak om att vi inte får prata om en sak men jag pratar väl fan om vad jag vill? xD

Hehe, iallfall så var det min dag, usch vad tråkigt med text... ;s
Menmen, hade inget annat att skriva om så...

Men ska typ göra en videoblogg.. nu.. hejmå! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0