godmorgon!

Godmorgon!
Helt otroligt att jag vaknade ganska tidigt idag, jag vaknade faktiskt kl 9 och jag brukar typ vakna vid 12.
Nu ska jag ta och göra mej i ordning så jag kan hitta på något snart.


Igår så bloggade jag ju typ ingenting men jag var ju på stan med mamma och brorsan, hittade faktiskt 2 tröjor som jag köpte, visar dom typ sen om jag orkar. Och så var vi ju och åt på waldorf, det var faktiskt jätte gott där för det var lunch buffe och då fick man ju typ ta vad man ville och allt. Sen på kvällen så var jag med sarah på coop och drällde omkring och det var faktiskt jätte kul haha!


Kommentarer
Postat av: SANDRA-EN BRA BLOGG!!

gotti :P

2010-11-02 @ 16:56:26
URL: http://saandraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0