old pictures

Sitter och kollar på gammla bilder så här får ni några! ;)


Naawww, naggets jag saknar dej! <3


Hahahah, här tyckte jag att jag liknade amy diamond, det minns jag.


Den här bilden tyckte jag var coool, haha.


Här tyckte jag att jag såg fett tuff ut, haha.


Naahah, jag hade rött hår dära.

´
Eloonseey <3 naaww.


Mycket tuff bild det hära alltså..


Där var jag i stockholm! :o


Ellenbellen, hihih gullig bild.


Första gången jag åkte stardance, haha.


Här krachade elin, som hon alltid gjorde! :D <3


Hananannans <3


Här var vi påväg till leoslekland och denna bild var mke fin!


Detta var då alltså på julafton 2009 hahh.


Käka glasss glasss glasss,


jag saknar den dära tiden fett mycket!


Hahahhah svarta gänget!


Kommentarer
Postat av: ISHH.

ffettt gulli den 7nde bilden var ! :)

2010-11-29 @ 17:10:49
URL: http://isabellestrandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0