tidsfördrift

1 SAK SOM SKRÄMMER DIG:
• Jordens undergång ... hah.

2 SAKER SOM DU ALDRIG NÅGONSIN SKULLE GÖRA:
• Ta livet av mej.
• Sluta älska mina bästavänner & familjen. 

3 SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
• Umgås med vännerna
• Njuta av livet 
• Baka kaka, haha.


4 SAKER DU VERKLIGEN ÄLSKAR:
• Lukas & frida..
• Mina vänner 
• Min familj
• Sånna som finns där för en.

5 SAKER DU VERKLIGEN HATAR
• Falska personer
• Spindlar och småkryp
• När folk drar sönder tyger, usch.
• När folk drygar,
• När folk säger att dom HATAR justinbieber

6 SAKER DU ALDRIG NÅNSIN HAR GJORT:
• Ätit sniglar
• Blivit överkörd av en bil
• Blivit attackerad av ett handtag 
• Sovit i en garderob
•Brutit ett finger
• Haft en blå klocka 

7 SANNINGAR OM DIG SJÄLV:
• Ibland älskar jag att vara ensam, speciellt i stugan.
• Jag brukar prata med mej själv på engelska haha.
• Jag sover med gossedjur, hihi.
• Jag brukar stå framför spegeln och bara stirra, typ.  
• Jag saknar frida, enormt mycket.
• Jag har aldrig andvänt en napp när jag varit liten
• Varje gång jag lyssnar på musik måste jag bara sjunga, hehe.

8 PERSONER DU TRÄFFAR VARJE DAG:
• Mamma
• Pappa
• Brorsan
• Elin
• Min granne
• Typ Isabelle
• Typ Sarah
• Typ Hanna

9 SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
• Sova
• Vara utomlands, i värmen..
• Lyssna på härlig musik,
• Typ rita,
•  Shoppaaa,
• Umgås med bästavännerna
• Badaa.
• Tända min taklampa
• Spela super mario, hihi

10 SAKER + PERSONER DU SAKNAR/LÄNGTAR TILL:
• Slalom 
• Nyår
• Justinbieber, om han kommer till Sverige
• Julafton
• 27 december
• Jullovet.  
• Gammla tider
• Frida
• Min förra klass typ,
• Många personer


12 SAKER DU SER FRAM EMOT:
• fira nyår med bästisarna!
• Julafton
• Kåbdalis m hanna
• Åååka slalom
• Sommaren 2011
• Träffa jb,
• Jullovet
• Äta julbord 
• Att äta jordgubbar 
• Att fara utomlands
• Dagen så jag flyttar hemifrån 
• Träffa cb,


14 SAKER DU INTE SER FRAM EMOT:
• Växa upp, fast ändå så gör jag det.
• Att bli snöbadad...
• Proven,
• Då vintern är över,
• Då sommaren är över,
• 2012...
• Då jag blir typ åldring
• Då jag dör..
• När nära dör,
• att justin inte kommer till svergie utan till danmark
• Att börja på gymnasiet/Universitet.
• Att bli större.


14 LÅTAR SOM BETYDER NÅGOT FÖR DIG:
• Justin Bieber - Pray
• Justin Bieber - One less lonely girl
• Justin Bieber - Never say Never
• Nelly - Just A Dream
• Hannah Montana - Ordinary Gril
• Cee lo Green - Fuck you
• Jason Derulo - Ridin' solo
• Shakira - waka waka
• Justin Bieber - Common Denominator
• HOFFMAESTRO - Young Dad
• Jessie James - I look so good (without you)
• Katy Perry - Firework
• Katy Perry - Teenage Dream

Kommentarer
Postat av: gissavem..

HAHAH ,saker du inte ser fram emot .. att sommaren är över :O

2010-11-29 @ 17:13:47
URL: http://ishha,

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0