fuck you

Vad heter du? - josefine löfgren
Vart bor du? - luleå
Trivs du där? -  jo typ,
Brukar du läsa horoskop? -  nä
Har du körkort? - nä
Vad spenderar du dina pengar på? - kläder, roliga saker och typ godiss haha.
Antal kuddar i sängen?-  3
Kan du baka bullar? -  kanske det kanske
Bläck eller blyerts? -  blyerts tp
Mc donald's eller burger king? -  Mc donald's antagligen :) 
Är du allergisk mot något? -  jo, gräs.
Äger du ett busskort? -  hehe jo,
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? -  gul? :p
Hur ser du ut idag? - jeans, ett line, en kofta, sockar och underkläder och det typ ja? :)
Vad såg du senast på tv? -  cribs lr jackass tror jag väll
Hur svarar du i telefonen? - hej/hallå
Vem ringde dig senast? - mami,
Vad sa den som ringde? -  går det bra? och när kommer du hem? och jag håller på att göra mat.
Antal timmar sömn inatt? -  8 tror ja,
Sov du ensam? -  jo

SENASTE PERSON SOM

Fick dig att gråta: en persson i en film typ, haha.
Du kramade: sofie :)
Du pussade: venne x)
Du gick på stan med: jag trore var ellen & hanna typ? :)
Skickade ett e-mail till dig:  venneh


HAR DU NÅGONSIN


Sagt "jag älskar dig" och menat det? -  jo,
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? -  jao 
Tar du droger? -  näe
Vad är du mest rädd för? -  läskiga clowner typ...
Vart vill du gifta dig? -  tpp i thailand lr nått.
Kör du bil? -  nejh
Har du ett jobb? -  nje, bara om skolan gills?
folk omkring dig eller vara ensam? -  folk omkring mig oftast :)

STUFF

Är du ensam nu? - jo
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - tpp fuck you, hehe.  
Vill du ha barn? -  jo när jag blir stor ja :)

FAVORIT


Rum i huset? -  typ mitt,
Typ av musik?-  olika tp,
Månad?-  juli & december typ,


DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit? - nä
Köpt någonting? - jo
Varit sjuk? - nej
Sjungit? - jo, haha :)
Sagt "jag älskar dig"? -  japp!
Velat säga till några att du älskar hon/han? - jo
Saknat någon? - jorå,
Kramat någon?  adå
Kysst någon? - nepp,

SENASTE

Låt du hörde: fuck you - cee lo green
Film du såg: allt för min syster :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0