HJÄLP MIG!


VILKEN AV TRÖJORNA SKA JAG HA PÅ MIG IMORGON PÅ KVÄLLEN?!?! haha varför ska jag alltid ha beslutsångest... Men iaff, man ser typ inte så mycket av den svarta men varannan rand är typ genomskinlig typ om ni undrar. hehe, vilken av dom ska jag ha på miiig?!


MIN DAG:
Idag så har jag varit på stan då med Elin, Ellen, Hanna, Cajsa och Sarah en liten stund. Köpte inte så mycket, bara ett par leggins från gina. Hittade typ mycket jag ville ha men orkade inte köpa allt.
Resten av kvällen har jag typ bara chillat, lyssnat på musik och suttit vid datan, aldelens snart ska jag nog ta och läsa lite ur " i taket lyser stjärnorna" boken som jag läser i skolan men man skulle ha läst minst halva boken till imorgon och jag är bara på sida 50 så måste läsa till sida 100 eftersom det är typ 200 något sidor :p

PS: köpte inte tröjorna där uppe idag, köpte dom typ förra veckan tror jag det var, har bara inte hunnit visa haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

GULA

2010-10-21 @ 20:11:49
Postat av: Anonym

har du köpt den gula i luleå? ^^

2010-10-21 @ 20:51:23
Postat av: nån hårig persoooon, :)

deeen.... guuula :D

2010-10-22 @ 13:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0