trubbelbubbel

Det känns som att jag inte har uppdaterat på länge haha, men det var typ senast igår?
Idag så har jag varit på pontusbadet med Elin och Cajsa till halv 4, sen for jag hem och väntade på att Elin skulle komma till mej och sen när hon kom så gjorde vi oss i ordning till en fest som isabella och magda i klassen skulle ha. Man skulle klä ut sej eller något sånt så jag och elin klädde ut oss till, se bilderna nedanför haha.

Först så var vi såhär


Sen så blev vi såhär


Om ni inte fattar så, här är våran historia:
Vi var först på en fest innan sedan tittade vi på klockan och såg att vi var sena till den andra festen som vi skulle till så vi sprang så fort vi kunde och sedan snubblade vi på varandras oknutna skosnören eftersom vi är klantiga  och ramlade och jag gjorde en volt så vi fick lite skrapsår här och där haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0