...

NÖRD


Jag har blivit instängd på toaletten ( )

Jag har blivit dassad ( )

Jag har glasögon ( )

Jag har byxorna över naveln ( )

Jag har blivit kallad för tönt (x)

Jag har bra betyg (/)

Jag har/haft tandställning (x)

Jag tänker inte mycket på mitt utseende ( )

Jag har mindre än 2 kompisar ( )

Jag har blivit mobbad på ett eller annat sätt ( )

Jag tycker schack är roligt ( )

Antal: 2,5



FJORTIS


Mitt utseende är mitt liv ( )

Jag använder brunkräm utan sol året om ()

Folk har kallat mig korkad (x)

Folk har kallat mig fjortis (x)

Jag lyssnar på remixade babyröster ( )

Jag är blond (x)

Jag tycker att jag är snygg (/)

Jag festar varje helg ( )

Jag röker ( )

Ifall jag tycker att någon är ful, säger jag det högt, helst så att personen hör ( )

Jag är dålig på grammatik ( )


Antal: 3,5



EMO-KID


Jag lyssnar på emo ( )

Jag är piercad (x) (om öronen gills så? xb)

Jag har svart hår ( )

Mina block i skolan är nerkladdade med låttexter/dikter ( ) 

Jag gråter ofta ( )

Jag skär mig/har skärt mig ( )

Jag vet vad sXe betyder ( )

Jag har snelugg (x)

Jag spelar i ett band ( )

Jag använder kajal/eyeliner (/)

Jag har blivit kallad för emo ( )

Antal: 2,5


BRAT


Nästan alla mina kläder är märkeskläder (/)

Jag använder mycket hårgelé/wax ( )

Jag tar aldrig bussen ( )

Pappa betalar (/)

Jag åker utomlands varje år ( )

Jag spelar golf ( )

Jag har blivit kallad för snobb/brat (/)

Jag har blivit kallad korkad (x)

Jag posar på mitt skolfoto (/)

Jag är solbränd året om ( )

Jag äter på resturang varje vecka ( )


Antal: 3



GHETTO-KID



Jag använder keps varje dag ( )

Jag använder stora munktröjor (x) 

Jag har häng ( )

Jag använder ord som din mamma, mannen och yo (/)

Jag hälsar på mina polare med ett dunk i ryggen ( )

Jag lyssnar på hip-hop (/)

Jag har slagit ned någon( )

Jag har hamnat i bråk med polisen ( )

Jag hamnar ofta i bråk ( )

Jag skolkar ofta ( )

antal: 2



DATANÖRD


Jag använder uttryck som lol, n00b, rofl, ffs och omfg (x)

Jag skriver cya istället för see you ( )

Jag spelar WoW ( )

Jag spelar något annat spel online ( )

Jag säger lol, brb och omg IRL (x)

Jag är inne på datorn varje dag (x)

Jag är i level 60 eller mer i WoW ( )

Jag vet vad roflmao betyder ( )

Jag är nästan aldrig ute ( )

Antal: 3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0