vad ska man ha på sej!?

tjatjah,
idag så vara det skola, då. Vi hade a&s typ hela dagen,
och då gjorde jag, elin och hampus en film till vårt arbete.
efter skolan så drog jag in till stan med hanna, ellen och elin.
sen typ vid halv 6 så drog jag hem och for och åt på max med brorsan.
sen så har jag inte hunnit göra så mycket, sitter och funderar på vad man ska ha på sej på skolfotot imorgon.
hmm... får väl ta och rota igenom garderoben och se vad man hittar.
usch, nu kommer man ju vara med i skolkatalongen läskiiigt!

nu ska jag alldelens snart hoppa in i duschen så mitt hår hinner torka innan jag går och lägger mej! :)


hehe bilden är från thailand, helt blek jag var xb
haha jag gillar inte den bilden, men alla andra säger att den är fin så jadu,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0