gårdagen

Godmorgon, har precis ätit frukost typ men snart ska jag gå och duscha men kan berätta lite vad jag gjorde igår.
Vid typ 8 så kom ellen och dom och hämtade upp mig sen så for vi till leoslekland jag, hanna, cajsa, ellen och sarah för det var ju typ disco för mellanstadiet, och ja vet.. vi går på högstadiet men det var sjukt kul.
Vi satt typ i ett mörkt hörn sen när det gick förbi någon så skrek vi typ och kastade bollar på dom och dom blev rädda hahah. Fast sen så teamade dom typ ihop sig så då kom typ 100 pers, okej inte 100.. men många och började kasta bollar på oss och ja, vi fick lite panik och blev rädda men det var kul! :D
Okej nu orkar jag inte skriva nå mer, men sen så var vi typ och gjorde det man brukar göra där?
och det var iallafall en sjukt kul kväll! :D
Fast har inga bilder från igår för min mobil var i ett skåp.

Men nu ska jag gå och göra mig iordning! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0