kallt

Dagen idag:
Började med skola, hade bild, ma/no, sen så var vi på någon slags konsert som hette tur & retur på kulturskolan sen så efter så slutade vi. Efter skolan så gick jag på textilklubb. Sen efter det så drog jag och hanna hem till mig, åt middag och sen kom cajsa och elin, vet inte direkt vad vi gjorde men sen så drog vi ut. Då cyklade vi först till lulsundet och skulle till sarah och värma oss men då var hon inte hemma så då drog vi till björks och tänkte värma oss hos björn istället men han var inte heller hemma, sen så tappade jag och hanna bort elin och cajsa så vi skulle cykla till konsum men då hittade vi sporthallen så då gick vi dit och satt där och värmde oss vid elementrarna och då märkte vi att björn hade träning där också, sen efter typ 20 min hittade cajsa och elin dit så då satt vi där. Sen vid halv 9 började vi cykla hem och jag och hanna var hemma hos mig vid 20.40, asså vi cyklade från björks till mig på 10 MINUTER! fan vad bra vi var!
Det var iallafall kallt men jäkligt kul hahahahaheheh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0