baaajs

DAGENS VILL HA: sommarsommarsommar
DAGENS KLÄDSEL: svarta leggins, grått linne, ljusgul skjorta & underkläder å de.
DAGENS FRISYR: normalt plattat
DAGENS LÅT: teach me how to dougie
DAGENS PLANER: vara med elyn :D
DAGENS SAKNAD: sommaren, och en massa oldtimes.
GÅRDAGENS DUMMASTE: HUR FAN SKA JAG VETA D!
DAGENS MISSLYCKANDE:
När jag rammlade hos elyn för jag skulle lära mej en dans som Justin Bieber brukar å dansa åså bah PANG BOM KRASCH så rammlade jag (a)
DAGENS DROG:
DAGENS KÖP:
en liten kladd kaka å choklad boll i fiket på skolan
DAGENS GODIS: typ chips å d ikv
DAGENS HUMÖR: GLAD för elyn ska sova häärae
DAGENS CITAT: Är du inte först så är du sist.
GÅRDAGENS ROLIGASTE: ELYN DEN COOLASTE! :D <33 ELSKAR DEJ BESTIS FESTIS ;* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0