elinnnpe :)

HAHAHHAAHAH! jaa du, här sitter jag å skriver ett inlägg (y) josse fixar sina saker i kakery story å nu bärettar hon att hon har ett riv märke i halsen så hon kunde inte andas ;)
Nu ska josse baka i bakery story :D (hon heter josseL å hennes bakeri heter kakapåfat om ni undrar ;) ) 
jag heter elinpe troja å mitt bakeri heter bakäri :) om ni har bekery story så adda mej :) lr lägg till mej som din granne som det då heter :D

BILD Å TIO FAKTA PUNKTER OM MEJ! :D



1. Mitt rekord i doodle dumps e 67.31 sekunder (josses e 75.05 sekunder) 
2. Jag e vänster hänt, men jag skjuter med höger fot å spelar på högerhänta gitarrer,,, jaa jag gör nästan allt m höger sida förutam att skriva ;)
3. Jag e helt galen i Justin Bieber ;)
4. Jag har 40 appar men jag andvänder tp inga x) hahah, har dom bara far att :)
5. Mitt lösen ord på facebook är *********** :))
6. JAg bor granne m DÖDEN som tp e leskig,
7. Jag har en lilla syster som heter ebba :)
8. Jag tycker inte om mjölk.
9. Jag vill ha en iphone fyra men enligt josse så kan inte jag hantera en sådan ;(
10. JAG SKA SNART HA TEPARTY! (y)


DOODLE DUMPS! hhahaah, man ser icket så bra ;)

till isabelle: OM INTE DU KOMMER EFTER JOSSE HAR ÄTIT MIDDAG SÅ BÖRJAR VI VÅRAT TE PARTY UTAN DEJ! TYVÄRR SÅ E DET SÅ! :d <3333333333 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0