godnatt alla där ute i havet, eeh?

Alltså seriöst, vet ni hur länge det tog för mig att få upp den här jävla sidan.
Min data fick typ sykbryt och inte vill öppna internett eller ju men det blev typ något fel varje gång man skrev in blogg.se och ja. Sen så gick det inte att få upp spotify och när jag väl hade gjort det så vart jag tvungen att starta om datan för ljudet inte heller tydligen funkade och ja allt möjligt.

Men iaf, idag så är det torsdag, härligt med fredag imorgon.
Idag så hade vi musik i 2 timmar för vi skulle inte haft någon lärare på engelskan annars,
sen så hade vi SO resten av dagen, inte vääärldens roligaste man ja helt okej.
Åså började jag ju 8 imorse pgr av spanskan men ändå chill att man får sluta tio i 2 då. 
 Men jag stannade iallafall kvar på skolan och chillade, fast sen vid 3 så skulle tydligen alla typ på matteklubb helt plöstligt så då följde jag med, fast jag jobbade typ inget för jag satt och försökte lista ut elins lösenord på hennes mobil för att låsa upp den och faktikst så kom jag på det tillslut så skills som jag har.
Ohjäklar vad mycket jag har skrivit nu, så nu ska jag sluta babbla om helt ovesentliga saker.
Tjaråeh, godnatt... :D



Jag hade beslutsångest om jag skulle lägga upp en bild på justin eller en ful bild på elin, och såklart så valde jag ju en ful bild på elin för den var ful men sen så började den dampa och inte vill vända sig så då blev de en justinbild men ja hejdå sluta skriv nu, nej jag vill inte sluta, men jaha tror du jag bryr mig, nej, ok.

GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0