nudlar <3333333333333

Dagen idag har varit helt okej, hade svenska enda fram till lunch sen så efter det så hade vi idrott, då hade vi innebandy vilket var fett skoj bara för att det är kul. Efter det så drog jag ju in till stan med amanda och hanna sendan träffade vi elin där och gick och fikade, sen kollade vi runt på lite affärer och sånt.
Sen vid 5 tiden så drog jag då hem, käkade nyss nudlar, det är gott!



Amanda satte sig ner på marken för hon inte orkade stå, och hanna ba, alltså varför gör ni inte som mig? och så satte hon sig på ett räcke och trodde hon var smart, men det var hon inte.


Asfin typ kappa/rock eller något, jag har på mig där! hahahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0