Teach Me How To Dougie

Näämen hejsan!
Alltså helt seriöst så vet jag aldrig hur jag ska börja när jag ska skriva..
Men jag kom hem från elin för ett tag sen, jag hade typ tur att det gick en buss hem, för jag fick jävla skavsår av mina skor som typ var försmå, inte bra inte bra.
Men elin kommer typ hit säkert snart för hon är och käkar någonstans.
Sen så kommer hon hit ja, och då kanske hon sover här om hennes mamma går med på det.
Och då ska vi lära oss den här dansen:       


Det skulle ni allt vela se oss göra va? ;)
Jo det är så här att jag skulle faktiskt testa att göra sådär som han gör i slutet alltså då han typ backar bakåt och gör något skit, och ja jag gjorde det hemma hos elin och det gick ju som det gick.
Det slutade med att jag halkade och bröt foten men ja.

Men ifall att vi hinner lära oss den där dansen ikväll så kanske ni får se en liten video från det om ni har tur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0