You make me crazier, crazier

Jävlar vad kallt det är ute.
Idag är det tisdag, tisdagar är inte speciellt kuliga förutom bilden och NO typ.
Efter skolan så skulle jag på textilklubb men det blev inte av så sen när mamma kom och hämtade mig från skolan så följde ellen med och så drog vi till donken och käkade där och satt i "lekrummet" och körde den där hinderbanan några gånger och lite sånt, sen satt vi och ringde helt random nummer. Haha, det var sjukt kul!
Sen så gick vi till mig, och det var kallt hihi, och där gjorde vi typ inget speciellt vi satt vid datan och typ ja, sen så vid kvart över 8 så åkte hon hem och då gick jag och duschade och nu sitter jag här och chillar, najjs dag ändå!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0