äpple päpple

Jag är trött, har inget att göra, orkar inte göra något, vill göra något, vet inte vad jag vill göra.
Tisdagar suger, sämsta dagen på veckan typ, och tråkigaste hehuh.
Ska typ se film nu kanske, eller hitta på något brabra miche bra.



www.mystorieaboutJB.blogg.se
LÄS & KOMMENTERA (a)



ok bra då vet alla det.
ja jag är på blogg humör så shhhh..
jag vill ha choklad, men jag äter inte det, för det är äckligt gott.
chips går också bra, men jag äter inte det heller.
hejdå nu går jag och äter ett äpple.


Fint flygande äpple med bladvingar, wiho wiho flaXX flaXX flaXX PANG krach iiiiiih AAAAH BOM smash.


Kommentarer
Postat av: bajs killen

jag ska bajsa på det där eplett!

2011-01-12 @ 12:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0