En nytagen bild på mig själv & tio faktapunkter


En nytagen bild på mig själv, hehe jag har något randompresentsnöre runt halsen..

Och tio faktapunkter om mig:

1. Jag gillar inte att bränna mig på eld.
2. Jag får panik om jag är i ett trångt rum lr bland fullt med människor.
3. Jag går inte i någon sport (a) men har gått i dans och basket..
4. Jag vet att många hatar mig/har något emot mig (a)
5. Jag stör mig på folk som tror att dom är något, hehuh.
6. Jag bryr mig inte om vad andra tycker om mig.
7. Jag är sms beroende, coolt.
8. Jag får ofta ont i huvet av att lyssna på musik men kan ändå inte motstå att göra det.
9. Jag stör mig på många saker.
10. Jag har 3 kuddar i min säng men sover bara på 1, och sen har jag en till breved den jag sover på och den tredje slänger jag ner på golvet! (a)

hahaha typ väldigt intressanta saker! :D


Kommentarer
Postat av: en anonym person som heter elyn.

gu vad ointressanta saker om dej.

2011-01-08 @ 21:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0