fettnajs helg,

Helgen har varit awesome, på lördagen så drog jag till storheden snabbt för att prova några jeans, sen efter det så for jag hem och packade lite saker och hämtade pengar, sen drog jag till Elin och vi satt och chillade, hade kul och ja, sen vid kvart i 6 så kom Hanna och Sarah så då for vi iväg till österns pärla och käkade där och hade det askul. Sen vid halv 9 när vi käkat klart så for sarah hem och vi gick till hemmakväll och skulle hyra film med våra fina leg som vi gjorde på resturangen,  men vi hittade ingen film som vi ville se, så vi drog till konsum och köpte dricka och sen så hade vi väldigt kul där inne, sen så drog vi hem till elin och då fick hanna sminka mig och de blev riktigt fint.. emh ja. sen så sminkade jag elin och hon sminkade hanna och ja, riktigt fint det blev.
Sen så satt vi typ och såg på a shot of love with tila tequila lr vad det nu heter, och så satt vi typ och snackade och hade det fettskoj, sen så någongång så gick vi och la oss fast då körde vi någon tävling eller något den som kommer på flest länder på A typ eller ja något sånt.
Det har typ varit fettnajs alltså! :)



hehehuh, fint hanna sminkade mig!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0