Narnia 3D

Dagen blev bättre än jag hade tänkt mig faktiskt!
Trodde att de skulle bli en tråkig dag hemma och bara sitta och göra ingenting, men nepp så blev det inte ;)
Trog till hertsön vid halv 4 och var med hanna, vi typ satt och pratade, sen spelade vi monopol i typ 5 min på playstation och sen så vid 5 så skjutsade hennes pappa in oss till stan där vi träffade elin och sen så gick vi på bio och såg på narnia 3D, den var faktiskt ganska bra hehuh! :)
Men typ jag skulle visa hanna att jag också var i 3D så jag skulle komma nära hon och typ se om hon reagerade som man gör med 3D saker åsså typ sträckte hon ut armen precis när jag gjorde det så då rev/slog hon till mig i pannan så jag fick ett rött sträck som elin tycker ser ut som ett mini harrypotter ärr och en minibula, finfint!



heheuh fett fin bild på hanna, från igår när vi var riktigt normala och såg ut sådär.
sen så stod vi typ ute vid vägen och alla glodde på oss.... :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0