Magsjuka

Dålig uppdattering idag men dagen har inte varit den bästa. Den började bra och jag for till hanna, efter jag hade varit där ett tag så kände jag lite yrsel och det blev värre och värre. Men jag stod ut tills mamma kom och hämtade mig vid 5. Direkt när jag kom hem så kände jag att jag började må illa så ja sprang till toan och spydde.. Fifan vad hemskt det är att spy! Nu har jag legat och sett tv ett tag och spytt några gånger, härligt. Är jävligt hungrig nu men om jag äter något så kommer jag bara spy upp de, ååhh jag hatar magsjuka!!!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Nu är tävlingen om smyckesboxen från RikkEDesign avslutad. Kolla om du vann!

2011-03-13 @ 20:54:35
URL: http://imtoooldforthisshit.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej, jag kommer inte ihåg eftersom jag är så seg på att svara :p Har du haft en bra helg då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-03-14 @ 11:04:44
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0