aj mitt kne

Fint, jag har jätte ont i mitt knä nu pgr av att jag skulle göra något coolt ninja hopp och så träffade mitt knä ugnen.. Det gör iallafall jäte ont just nu och jag kan inte böja knät, duktigt av mig! (a)

Idag har jag varit på stan med Hanna, Elin och Sarah. Först gick jag på stan i en och en halv timme själv för jag trodde vi skulle träffas kl 1 på bion sen så skulle vi träffas kl 2 haha.
Jag köpte faktiskt presenter till isabelle, sen så var jag så duktig så jag inte köpte något till mig själv för jag ska spara pengar, men jag hittade grymt mycket saker som jag hade velat ha :/
Var på stan till typ 6 sen så drog jag hem och käkade och började rensa garderoben och sen kom elin hit och då hjälpte hon mig och sen så bakade vi sockerkaka med marabou i, och den vart typ god!


på monkii, vi är typ coolast?


Sen så på cubus så valde vi kläder åt varandra som vi trodde dom skulle passa i, och sarah valde det där åt mig haha.


Sen så valde vi några helt random kläder till varandra, och hanna valde det där åt mig haha.


Dom andras randomkläder, elin valde åt sarah jag valde åt elin och sarah valde åt hanna.


Sen så sist så valde vi kläder som vi själv gillade till varandra och elin valde då det där åt mig, hihi jag älskar tröjan, typ geeee miiiiiggg <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0