Smile to the world, and the world will smile back at you

Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg nu innan jag drar mig mot elin.

Vid 1 tiden kom hanna och elin till mig, vi satt och pratade och lite sånt sedan drog vi till skolgården och mötte isabella. Efter ett tag så drog vi in till stan och provade en massa skor. Sen kom Axel och då drog vi till Albin. Där satt dom och spelade minecraft och jag fick spela wow ett tag, det .. var helt menigslöst men ja, sen satt jag,elin, hanna och isabella och ritade medans dom spelade haha det var typ kul.

Snart ska jag till elin och lämna mina saker för hon, jag, hanna och isabella ska sen kl 7 på baan thai och käka sedan blir det att sova hos elin allihopa. Helt mys och fettkul det ska bli!


så blev de en lite smått söt bild på mig och elin, hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0