gästskriver i isabelles dagbok

Halloj, nu sitter man här hos isabelle och har nyss skrivit 4 sidor i hennes dagbok för hon tvingade mej att gästskriva haha. Så nu sitter hon och läser allting och jag passar på att skriva ett inlägg här på bloggen. Snart ska jag hjälpa henne att packa det hon ska ha med sej till min stuga imorgon eftersom att hon ska så då får vi ju se hur bra det går att packa haha. Idag så jag var jag faktiskt på den nya max som har öppnat från att ha brunnit ner och dom hade nån stor hamburgare som jag tog för den finns bara på den max just där och den var god men orkade inte hela. Nu ska jag gå hejdå! :)

 


hejdå, ha en bra dag ;)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Marie

Tack, va roligt att du gillar den :D

Vad gör du då? :)

2010-07-01 @ 22:47:08
URL: http://mirrecool.blogg.se/
Postat av: Marie

Sv: okej :D Kram !

2010-07-02 @ 19:47:24
URL: http://mirrecool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0