hehe

Dagen började med att jag och Isabelle drog ner till stranden för att känna på vattnet och när vi kom ner dit så var John och hans kusin typ? också där och dom tog Isabelle's cykelnyckel och tjah. Vi (iallafall jag) vart en aning blöt när jag försökte ta den! haha. Senare på dan for vi till mcdonalds och åt mcflurrryy. Sedan stannade vi och var i lekrummet och chillade och ba hade skoj. Sen så typ cyklade vi över allt och tappade bort varandra och de va skoj, hehe. Det var typ min dag idag. Orkar inte ladda över bilderna från mobilen te datan just nu så en massa text fick räcka! ;) hejdå, nu ska jag gå och chilla sedan blire att sova så man inte är så trött och sover bort hela dagen! O.o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0