allmänt glad idag

Kom hem från skolan för en timme sen kanske? är allmänt glad idag!
Blev klar med min one piece idag (kan visa bild på den kanske imorgon), hade dans i skolan, sen a&s resten av dagen. Provet gick som det gick, kanske inte direkt så bra. Jessica kom hem från USA idag faktiskt, helt fuskigt att hon har fått vara där! åååh jag vill också dit. Ikväll blir det stan eftersom det är vip kväll, med elin hanna, ellen kanske? och jessica om hon skulle med! :)


hade inga bilder så det får bli en bild på en söt katt som jag och isabelle såg när vi var ute och cyklade, aw den hade bara ett öga! :(


Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST 13 ÅR

Tack så mycket :) Fin bild!

2011-04-27 @ 19:23:11
URL: http://matildays.blogg.se/
Postat av: Ellen

sv: jaha, jo jag har påsklov den här veckan :) får ni sommarlov tidigare än oss också då kanske? vilket datum slutar du skolan i år? ;)

2011-04-27 @ 21:45:43
URL: http://ttypisktellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0