cry me a river

Dagen har varit helt chill hade bara svenska i skolan sen så gick vi till pontus för att se på nå innebandy sak.
Efter de så drog jag till stan med några. Sen så gick alla utom elin och jag någonstans så då gick vi och kollade på kläder. Sen så efter det där med cykeln hade hänt så drog jag och elin till kvantum och träffade amanda, hanna, ellen, isabella, albin och hampus. Sen drog vi till isabella, satt och såg på tv och var i hennes rum, skrattade och så, sen så drog vi ut till en lekpark utanför henne och hade kul haha. Sen så typ ja, det var det. sen så for jag hem vid halv 11, för då skulle dom andra också hem.
Men det har varit en jekligt rolig kväll iaf! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0