dagen idag

Tjenare, dagen har typ varit riktigt bra. Hanna kom till mig vid typ någon tid, sen så drog vi till donken och där var ellen, jm och jesper. Sen efter ett tag kom isabella sen så gick vi till lekrummet sen så kom elin också var vi där rätt länge. Sen så drog vi till kvantum och köpte dricka och kexchoklad och satt där och chillade. Sen for jesper och ellen och jm hade redan farit då. Så då drog vi andra till skolgården och var där ett tag åsså började det regna <3 jag äääälskar regn. Men sen skulle alla hem och käka så då for vi hem. Sen vid halv 7 kom elin till mig, vi drog till kvantum och träffade hanna och cajsa jag pantade lite burkar för att få pengar hihi sen så köpte jag en b&j. Sen drog vi till isabella och såg på paranormal activity eftersom förra gången vi skulle se den så såg vi inte klart hela. Så då såg vi den och cajsa var helt livrädd och typ satt och sjöng genom hela filmen hahah.
Sen vid 10 så drog typ alla hem och ja, sen så har jag suttit och sett på jersey shore.
Nu håller jag på att ladda över lite bilder från kameran till datan ;)

men har typ inga bilder från idag så detta får bli ett bildlöst inlägg, tråååK.
Men ska göra ett annat med bilder från.. igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0