skitsofren..

Efter vi hade varit på kvantum med klassen så drog jag, petter, hanna, amanda och signe hem till mig, sen så var vi där ett tag, sen precis när vi skulle ut så kom elin så då cyklade vi till tuna, sen när vi kommit halvvägs så skulle signe hem så hon for. Men vi andra fortsatte till tuna. Då drog vi till någon lekparksplats och satt när och chillade rätt så länge. Sen for petter hem och då for vi till mig, sen for vi till donken och hanna och elin käkade, sen for amanda hem och då for jag hanna och elin hem till mig och satt och pratade.
Sen skulle elin hem så då satt jag och hanna och fortsatte prata och jag låssades som att jag var skitsofren, sen så blev hanna rädd och tillslut så for vi ut, då drog vi till hampus först men han var inte hemma så då cyklade vi förbi jax och cyklade fram och tillbaka framför deras fönster och vinkade tills dom märkte oss (a) sen så blev hanna skitsofren och det var läskigt men endå kuuuul. Sen drog vi till .. någonstans, sen följde vi typ efter några, och sen drog vi till kvantum och köpte äpplen och marabou. Sen for vi hem till mig, sen precis då så skulle hanna hem så hon for nyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0