Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig.



* Jag.. är ganska beroende av att göra någonting eller vara med mina vänner.

* För det mesta så är jag oftast glad, men jag blir ganska lätt smått irriterad.

* Jag är väldigt blyg när jag är med folk jag inte känner så bra, men när jag väl lär känna dom så är jag inte alls blyg.

* Jag älskar att typ sitta och tänka/drömma, medans jag lyssnar på musik.

* Jag är oftast rädd på kvällen när jag ska sova, vet faktiskt inte varför.

* När jag blir stor så skulle jag typ vela bli ett sånt där medium ni vet? fast ändå inte men jag vet inte.

* Jag saknar sommaren något mycket.

* Ibland vill jag bara byta skola typ tillbaka till tuna, men jag vet att jag skulle saknat mina bästavänner så mycket så att jag skulle velat byta tillbaka.

* Jag längtar typ lite tills jag blir stor.

* Nu ska jag käka kladdmuffins :D


Kommentarer
Postat av: amahal.

bli ett medium?xd

2011-01-26 @ 20:34:31
URL: http://amahal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0