2011 - GOTT NYTT ÅR

1/1-11
Nyår har varit awesome! Det började med att elin kom till mig och vi gjorde klart maten.
Sen vid 5-6 tiden så kom cajsa, hanna och isabelle och vi åt middag och snackade och sånt.
Sen så vid 8 så hade vi spa typ, och chillade och gjorde oss i ordning och allt de där.
Sen vid 11 så gick vi till isen och smällde lite raketer och sen kl 12 så kollade vi på raketerna i stan.
Sen efter det så skulle vi ner till isen borta vid husen för att smälla fler raketer och de och när vi kommer ner så säger typ min brorsa eller någon ba : kolla det är en björn!
och ja det var en björn typ 100/200 meter ut på isen.
Och hanna ba, ah är det björn i vår klass, hej björn!
Sen så säger min mamma att vi kanske borde gå så vi börjar gå upp mot husen igen och då började typ min brorsa skrika att den kommer mot oss och ja den sprang mot oss så pappa typ skrek SPRING och alla sprang upp mot lägenheterna allt vad vi kunde, sen så gick vi in i en trapp och väntade där ett tag och typ andades för man kunde inte andas när det var så kallt. Sen efter typ 10 minuter så gick vi hem och jag var typ livrädd att den dära björnen skulle komma så vi typ gick väldigt fort hem. Sen när vi kom hem så såg vi på karate kid och pratade lite och sånt sen vid halv 5/5 så somnade vi typ.
Sen så for typ alla hem på dagen sen vid 3 typ, och sen dess har jag typ chillat och varit med isabelle nu på kvällen och varit ute och kollat när min brorsa smällde lite raketer och de.

Här får ni en liten bildbomb.






Det här var typ en fettnajs nyår typ någonting man aldrig kommer glömma.
Hahahah, kuligt kuligt, heidå nu ska jag tvätta bort sminket och sen typ gå och lägga mig för jag är jete trött.
GOTT NYTT ÅR föresten! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du slutat blogga?? :(( Din blogg är ju jättebra!! Typ min favvo, hehe.

Hoppas du skriver snart igen!!

2011-01-04 @ 15:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0