ELIN ÄR BÄST!

Hej alla! ;)
Nu sitter jag och försöker konsentrera mej, nä inte för att jag vet på vad?
Men sitter och diggar lite musik och snackar med Elin men hon är inte där, hon gick någonstans och hennes tavla som hon har i bakrunden på webben rör sej, phett skummt. Idag har jag bara varit på skolan, efter skolan skulle jag på stan med några kompisar och när jag kommit in till stan ringde jag dom för att fråga var dom var och dom ba: vi är på handlarn vi ska inte till stan. Så något irriterad jag blev, men sånt händer väll ;P
Ajja, ska logga inn på farmville och kolla några saker, hejdå <3






Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling avslutas idag!

sv, Haha ja precis det tycker jag också :D <3

2009-12-05 @ 16:16:11
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0